Педагогічний портрет.
Учитель - це не просто професія, це- покликання.
Праця вчителя не є легкою. В ній немає фіксованого робочого часу, не завжди виходять очікувані результати, необхідно постійно вдосконалювати свої знання.
Я люблю свою роботу. Досягнення і успіхи стимулюють до праці. Для мене важливо не стояти на місці, а постійно вчитися, розвивати та вдосконалювати свій інтелект. Професію вчителя вибрала, щоб відкрити багато нового для себе і дати можливість пізнати це іншим.
Тому вважаю, що живу для того, щоб навчати інших любити цей світ, шанувати і берегти його. Переконана, що жити потрібно так, як навчаєш.
Боже Провидіння завжди допомагало і надихало мене. Школа навчила мене вчитися, батьки привили працьовитість і наполегливість, а впертість стала запорукою долання вершин. Природні обдарування допомагають мені бути чутливою до сприйняття та оцінювання наукової інформації, комунікабельною та відкритою до співробітництва.
Намагаюся поєднувати в собі харизму жіночності, розумову динамічність, мудрість і глибину мислення. Прагну дійти до досконалості у всьому: житті, праці, відносинах з людьми. Я люблю життя, людей, неповторні ландшафти України.
Кредо мого життя: «Любов і милосердя врятують світ». Впевнена, що добро повертається сторицею, а зло – бумерангом. Що життя – це поле боротьби і ми повинні вміти вийти з неї переможцями.
В. О. Сухомлинський писав, що кожна дитина іде в школу з вогником в душі, й завдання педагога – підтримати цей вогник, щоб він не погас. Для цього потрібно перебувати в постійному пошуку цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання, вміло поєднувати елементи передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій у навчально-виховному процесі. Географія - дивовижна наука. Вона дає можливість розвиватися творчо і духовно. Кожен урок несе не тільки цікаву і різноманітну інформацію, але визначає життєву і професійну мету.
У своїй педагогічній практиці я використовую різноманітні інноваційні технології: інтерактивні, проектні, особистісно орієнтованого навчання, технологія розвивального навчання, ігрові та інтегровані технології.
Вони допомагають учням думати, розуміти суть речей, осмислювати ідеї та концепції і вже на основі цього шукати потрібну інформацію, трактувати її та застосовувати в конкретних умовах, формулювати й відстоювати особисту думку.
Науково - педагогічна проблема, над якою я працюю: «Формування креативної особистості та створення нової ментальності в процесі екологічної освіти та застосування краєзнавчого матеріалу на уроках географії».
«Треба добре знати свій край, бо рідна земля – все одно, що велика сім”я,а земляки – все одно, що родичі»,- писала Софія Русова.
Тому основною метою краєзнавчої роботи вбачаю: через пізнання рідного краю, виховання любові до нього - до формування екологічної свідомості.
Як вчитель географії і організатор туристсько-краєзнавчої роботи в школі, вбачаю великі перспективи у популяризації туризму та розширенні краєзнавчої інформації. Переконана багаторічним педагогічним досвідом, що саме туристсько- краєзнавча робота, розвиває екологічне мислення, творчі здібності дітей та створює основу для застосовування ними географічних знань в подальшому житті і практичній діяльності.
Переконана, що кожен урок географії повинен мати глибоку мотивацію, практичне спрямування, міцну краєзнавчу основу, і екологічне усвідомлення. Тільки так можна закласти підвалини географічних знань, укріпити духовність і навчити дітей любити цей Богом дарований нам світ.
Коментарi